PR a inzercia

Tvorba webu: Najefektívnejší spôsob, ako sa prispôsobiť náročným zákazníkom

V dnešnom digitálnom svete, kde sa správanie spotrebiteľov denne mení, sa podniky musia prispôsobiť požiadavkám náročných spotrebiteľov. Jedným z najefektívnejších spôsobov, ako to dosiahnuť, je vlastná webová stránka. Poskytuje vášmu podnikaniu pridanú hodnotu a umožňuje ho bez veľkých problémov rozšíriť a zamerať sa na dôležitých klientov.

Z týchto dôvodov si povieme, prečo je webová stránka pre moderné podniky v digitálnom veku taká dôležitá.

Získate zákazníkov, ktorí hľadajú vaše produkty

Jeden zaujímavý výskum spoločnosti inRiver zistil, že 92 percent respondentov označilo webovú stránku za kľúčový faktor pri ich rozhodovaní o kúpe. Ďalšia štatistika uvádza, že 57 % online nakupujúcich na celom svete nakupuje u zahraničných predajcov.

Majte na pamäti, že kamenná, miestne prevádzkovaná firma obsluhuje iba časť všetkých potenciálnych zákazníkov. A nielen to – fyzické miesta sa vo všeobecnosti spoliehajú na primárny kanál na získavanie nových zákazníkov – napr. využívaním existujúcich zákazníkov. Ale čo ak ešte len začínate a nemáte existujúcu klientskú základňu?

Na firemnom webe existujú kanály na získavanie nových zákazníkov, ako napríklad SEO, o ktorých môžete v kamennom obchode len snívať. Samozrejme, všetko až po vytvorení modernej web stránky.

Web vám pomáha vytvárať dopyt

Vaša webová stránka vám umožňuje robiť niečo, čo žiadny iný kanál nedokáže – vytvárať dopyt po vašich produktoch medzi ľuďmi, ktorí ešte nie sú vo fáze nákupu. Predchádza tomu odborná tvorba www stránok spojená s kompletnou SEO analýzou a implementáciou kľúčových slov v praxi.

Všetko funguje 24 hodín denne, 7 dní v týždni

Jednou z najväčších výhod webovej stránky je možnosť predávať svoj produkt alebo službu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Webová stránka nemusí byť ani „jeden deň zatvorená pre chorobu“ – a stále môžete zarábať nielen pasívne.

Ak máte webovú stránku, ktorá podporuje transakcie elektronického obchodu, môžete prijať množstvo objednávok ešte predtým, než vstanete z postele – čo je skvelé pre mnohé podniky.

Zdroj obrázka: Rawpixel.com/Shutterstock.com